Mijn eerste reis - Reisverslagen van jelle smit - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van jelle smit - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

28 Mei 2013

Chili, Brazilië, Argentinië!

09 April 2013

Nieuw Zeeland (part two)

07 Maart 2013

Australië part three en Nieuw Zeeland

03 Februari 2013

Australië part two (Sydney en Byron bay)

31 December 2012

Australië part one (stukje Bali en Sydney)
jelle

Vier oktober tweeduizend en twaalf, de dag dat de reis van me leven gaat beginnen. Ik Schrijf dit hier (2-10-2012) in me makkelijke broek op bed met de controller van mijn playstation3 naast me, omdat ik 1 van mijn laatste potjes fifa aan het spelen ben. Dit word komend jaar een beetje mijn fifa vervanger, de plek waar ik al mijn ervaringen en avonturen op zal delen! Ik hoop jullie via deze weg een beetje me te kunnen laten genieten, tenminste als ik dat ook doe! Nou veel lees plezier het komende jaar!

Actief sinds 01 Okt. 2012
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 17775

Voorgaande reizen:

01 Oktober 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: